Wat doe je zelf?
- In principe doe je alles zelf voor de administratieve opvolging en verdere facturatie.
Wij stellen je gebruiksvriendelijke software ter beschikking met het basisprogramma én de mobiele app voor een tablet - Uiteraard krijg je de nodige opleidingen en staat een helpdesk voor je klaar
Wat doen wij?
- Wij stellen je een handige tool ter beschikking om ter plaatse de voorschriften van patiënten in te geven of te fotograferen en deze automatisch te laten doorsturen naar het basisprogramma voor verdere verwerking.
- Bij meningsverschillen met de mutualiteiten bemiddelen wij vanuit onze expertise
Wij geven advies rond afkeuringen en rechtzettingen, leveren bewijsstukken aan en bemiddelen voor oplossingen
- gratis installatie van alle software op je tablet, laptop of je smartphone
Deze gehomologeerde software is verplicht voor alle registraties en observaties tijdens patiëntenbezoeken - gratis back-up systeem van alle software op een 2de toestel
- Een basiscommissie van 5% in onze zorgwinkel
- Persoonlijke begeleiding subsidies, materialen en premies Wij fungeren als zorgconsulent voor jouw patiënt
- je krijgt toegang tot een aantal handige sjablonen voor het opstellen van een schriftelijk zorgdossier. Enkele voorbeelden: Zorgdossier Medicatiefiche, Zorgdossier Parameters, Zorgdossier Wondzorg, Palliatief dossier Evaluatie Pijnschaal.
Neem contact op voor een volledig dossier
Welke vergoeding vragen wij?
- 2% excl. btw op de maandelijkse omzet
Dankzij verschillende extra’s verdien je deze investering deels terug. Bovendien bespaar je heel wat tijd en energie. Deze kan je investeren in je patiënten en doeltreffende marketing, wat ook weer extra patiënten en bijkomende inkomsten oplevert
- 35 € excl. btw maandelijkse userskost
Deze kost wordt aangerekend voor de registratie van de zorgprestaties, observaties, het zorgdossier en voor het doorgeven van gegevens zoals Katzschalen, voorschriften, …)