Hulp nodig voor de administratie en facturatie van je praktijk voor thuisverpleging?
Care Support specialiseert zich in de administratie en facturatie in opdracht van praktijken voor thuisverpleging. Door alle administratie en facturatie die gepaard gaan met thuisverpleging uit te besteden aan een gespecialiseerde partner, geniet je van talrijke voordelen. Je kan meer tijd besteden aan je patiënten, waardoor de kwaliteit van de zorg stijgt. Dankzij de lovende mond-tot-mondreclame groeit je praktijk. Daarnaast besparen we je geld door de administratie en facturatie van je thuisverpleging volledig te optimaliseren. Je wint veel energie omdat je ’s avonds of tijdens de weekends geen tijd meer hoeft te spenderen voor de computer. Bovendien werk je samen met een vertrouwenspersoon die altijd voor je klaarstaat met een luisterend oor.
De meeste zelfstandige thuisverpleegkundigen houden van hun job omwille van de persoonlijke contacten met hun patiënten én de verzorgende taken. De complexe administratie en facturatie die bij thuisverpleging komen kijken, vinden veel verpleegkundigen al heel wat minder interessant. Door de administratie en facturatie van je thuisverpleging slecht op te volgen, kan je bovendien heel wat geld mislopen.
Facturatie en administratie van je thuisverpleging door Care Support
Care Support verzorgt de volledige administratie en facturatie van verpleegpraktijken voor thuisverpleging.
- Geen zorgen, geen minuut achter de computer
In onze all-in formule nemen wij werkelijk elke administratieve taak van je over. Overdag gebruik je een tablet, laptop of smartphone om eenvoudig je handelingen te registreren en gegevens te verzamelen. Meteen is je elektronisch zorgdossier in orde én je hebt alle gegevens automatisch en online naar ons verstuurd. Wij werken de verdere facturatie en administratie van je thuisverpleging verder af. Ook geschillen met de mutualiteiten nemen we op ons. Verder informeren wij jullie over de richtlijnen van de KATZ-schaal, zodat je deze correct kan invullen. Ook je werkplanning en rittenschema werken wij voor je uit. Je spendeert zelf geen minuut thuis achter je pc. Heerlijk toch? - Behoud de controle, wel nood aan extra inzet
In onze formule Comfort behoud je zelf nog een aantal administratieve taken en stel je zelf je werkplanning op. Wij volgen je aanvragen, voorschriften en facturatie op. We ontlasten je dus grotendeels, maar je behoudt zelf nog wel een aantal administratieve taken. - Gehomologeerde software, met bijstandsoptie
In de formule Basic voorzien we je van gebruiksvriendelijke software met een handige tool om alle gegevens te verzamelen. Daarnaast heb je bijstand wanneer er afkeuringen of geschillen opduiken met mutualiteiten. In dat geval handelen en bemiddelen wij in belang van de klant.
Meer weten over administratie en facturatie voor thuisverpleging? Maak een vrijblijvende afspraak voor een demo